24 kwietnia 2015

Przepraszam! [REAKTYWACJA BLOGA] +Liebster Award

Przepraszam Was, Kochani, że na tyle zniknęłam :(
Najpierw braki weny, potem inne projekty, problemy z dyskiem, a niebawem także przeprowadzka... Mam tyle na głowie, że na nic nie starcza mi czasu. Widząc jednak Wasze komentarze pod ostatnim rozdziałem uznałam, że nie mogę Was tak zostawić.
Co to oznacza?
Owszem, REAKTYWACJĘ BLOGA!
Mogę już powiedzieć, że kolejny rozdział mam prawie skończony i pojawi się od w sobotę. No, może nawet w piątek wieczorem ;)
Aktualnie nie wiem, jak będzie z regularnością i częstotliwością wpisów, ale postaram się wrzucać rozdziały jak najczęściej. Nie martwcie się, nie zapomnę o Was! :*
W najbliższym czasie postaram się jakoś uaktualnić bloga.Tymczasem dziękuję za cierpliwość tym, którzy wytrwali w oczekiwaniu na Rozdział Czternasty i postaram się, aby to się Wam opłaciło.


Przy okazji, żeby notka nie była taka nudna i oklepana to przy okazji chciałabym wykonać Liebster Award! Przede wszystkim dziękuję Julii za nominację.
O co w tym chodzi?
W skrócie: odpowiadam na 11 pytań, a potem sama zadaję je nominowanym osobom. Pewnie wiecie, jak to wygląda ;)
No to lecimy:

1. Ulubiona piosenka?
Trudno powiedzieć, ja ogólnie lubię wszystkie piosenki :D Ostatnio jednak często słucham "Ships in the Night" Mata Kearneya i "Parchute" Cheryl Cole. No i Lany Del Rey w każdej postaci.

2. Jaką szaloną rzecz chciałabyś zrobić?
Chciałabym skoczyć na bungee. I tak, mam lęk wysokości :D

3. Masz rodzeństwo?
Nie. I w sumie to się z tego cieszę. Tak, jestem z tych egoistycznych jedynaczek xD

4. Lubisz placki?
To zależy. Jeśli chodzi o ciasto, na przykład z wiśniami, to bardzo. Ale jeśli o placki ziemniaczane albo z cukinii to niezbyt. Nie wspominam już nawet o innych plackach xD

5. Ulubiony aktor/aktorka?
Strasznie trudny wybór. Aktorka? To jasne-Claire Holt. Kobieta-Ideał. Piękna, utalentowana, sympatyczna... Uwielbiam ją. Co do aktora byłoby trudniej zdecydować. Ian Somerhalder, Chace Crawford, Joseph Morgan, Daniel Gillies, Charles Michael Murray, Robert Downey Jr. ... Długo by wymieniać.

6. Lubisz gry planszowe?
Bardzo! :)

7. Opisz siebie w siedmiu słowach.
Pewna siebie, inteligentna, przyjacielska, towarzyska, pomocna, złośliwa... no i oczywiście skromna ;)

8. FC Barcelona czy Real Madryt?
Visca el Barca!

9. Grasz w LOL'a?
Nie.

10. Co gorsza: Justin Bieber czy globalne ocieplenie?
Bieber w sumie mi nie przeszkadza. Niech tam sobie żyje w tej swojej Kanadzie, byle tylko nikt nie kazał mi go słuchać. A przez globalne ocieplenie giną zwierzątka, więc zdecydowanie to drugie :(

11. Najpiękniejszy dzień w życiu?
Trudno powiedzieć... Każdy dzień jest piękny na swój sposób! :)


A teraz moje nominacje. W sumie tylko dwie, ale csiiii! ;)

1. Kim
2. Zutara-Fan

A to pytanka:
1. Kot czy pies? Dlaczego?
2. Jakie miejsce najbardziej chciałabyś odwiedzić?
3. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
5. Czego nie życzysz najgorszemu wrogowi?
6. Ulubiony ship/parring z dowolnego serialu lub książki?
7. Jaki zapach lubisz najbardziej?
8. Wymień jeden ulubiony film i jeden ulubiony serial.
9. Co jest dla Ciebie inspiracją do tworzenia bloga?
10. Jakiej potrawy nie cierpisz?
11. Jaki jest Twój ulubiony słodycz?



Jeszcze raz wszystkich przepraszam za to opóźnienie. Obiecuję poprawę!
~Wiki

4 komentarze:

  1. *skacze po całym blogu i świecie szczęśliwa jak jeszcze nigdy*
    Wiki wraca, wiki wraca, wiki wraca!!!!
    Yayayayayayayyayay *tuli mocno Wiki* Witaj z powrotem kochanie ^^
    Teraz trochę aktualności od Kim.
    Jak już zauważyłaś usunęłam bloga o awatarze, ale założyłam zbiorek wyobraźni. W takim razie wrzucam twojego bloga do obserwowanych u siebie i możesz też zmienić linka na zbiorek ;)

    Pozdrawiam. Ściskam. I szeroko się uśmiecham.
    Już odpowiadam na pytania i nominuję innych.
    Swoją drogą - ciebie też mogę nominować u siebie? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S
      Nie mogę skopiować pytań ;-;

      Wyślesz mi je w komentarzu u mnie? ładnie proszę ^^

      Usuń
    2. Oczywiście zauważyłam i zmienię razem z resztą linków i rubryczek :D
      Z tego co wiem, to mnie nominować nie możesz. Ale jestem pewna, że i tak masz sporo osób do nominacji ^^
      Pytania już idę wysłać. Miło, że ktoś się cieszy z mojego powrotu :D

      Usuń
    3. Wiki, kochanie ja Ci nawet chyba na GG spamiłam, bo normalnie tęskniłam za tobą ^^
      hehehe
      Uwielbiam twoje opowiadania i mam nadzieję, że będę miała co komentować. ^^
      I mam nadzieję, że będzie szansa popisać jeszcze na GG ^^
      Może nawet napiszemy jakieś opowiadanie razem *-* Fajnie by było ^^

      Usuń